Manager Gebouwenautomatisering

Lucrum Professionals zoekt een manager gebouwenautomatisering

Lucrum Professionals heeft een vacature voor een Manager Gebouwautomatisering (voorheen Meet & Regeltechniek) voor de regio Oost-Nederland met als uitvalsbasis het kantoor in Nijmegen. Als Manager Gebouwautomatisering ben je verantwoordelijk voor de continuïteit, efficiëntie en effectiviteit van Gebouwautomatisering. Op een proactieve manier worden de projectleiders en verschillende onderdelen van de discipline door jou geleid, gecoacht en aangestuurd. Je bewaakt de kosten en draagt bij aan de effectiviteit van de medewerkers. Het is aan jou om te zorgen dat de medewerkers uitstekend functioneren en ook groeien in hun werk. Je ontwikkelt ook hun kennis, vaardigheden en ervaring om de gewenste kwaliteit te leveren. Zelf leg je verantwoording af aan de Regiomanager en de Landelijk Manager Gebouwautomatisering.

Onze opdrachtgever biedt een informele, open en collegiale sfeer die kenmerkend is voor de organisatie. Collegialiteit scoort jaarlijks hoog in ons medewerkertevredenheidsonderzoek. Je verdient een goed salaris en we bieden prima secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals reis- en studiekostenvergoeding en collectieve verzekeringen. Bovendien krijg je alle mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen en door te groeien. Het is een groot bedrijf en ze bieden iedereen kansen. Het bedrijf behoort tot de top. Ook voor haar werknemers. 

Functie omschrijving:

Als Manager Gebouwautomatisering zijn je verantwoordelijkheden in de belangrijkste werkprocessen: 
• De Manager draagt zorg voor de optimale kwaliteit en kwantiteit van de engineering, werkvoorbereiding en uitvoering;
• Om de doelstellingen van de discipline te behalen zet de Manager mensen en middelen zo kosteneffectief mogelijk in teneinde een positief resultaat te behalen; 
• Manager is verantwoordelijk voor het tijdig en in de juiste hoeveelheid beschikbaar hebben van de juiste mensen en middelen benodigd om werkzaamheden zo efficiënt, effectief en veilig mogelijk te kunnen uitvoeren; 
• Disciplinemanager levert een effectieve en pro-actieve bijdrage aan het (door-)ontwikkelen van processen, technieken en mensen van zijn discipline onder leiding van de landelijk manager; 
• Voor de continuïteit van de discipline benadert de Manager actief bestaande en potentiele klanten ten einde opdrachten te verwerven en voortgang van lopende projecten te inventariseren en waar nodig bij te sturen. Hij is tevens verantwoordelijk voor het opbouwen en onderhouden van een vertrouwensrelatie bij opdrachtgevers; 
• De Manager is verantwoordelijk voor het op een juiste en adequate wijze toepassen van bedrijfseigen richtlijnen, werkinstructies en procedures die betrekking hebben op milieu-, Arbo- en kwaliteitszorg. Hij werkt volgens de geldende normen en veiligheidsvoorschriften. Bij afwijkingen of constateringen van onveilige situaties is hij bevoegd het werk stil te leggen. 

Functie eisen:

Heb jij een relevante opleiding op minimaal HBO-niveau? Krijg jij op tijd de juiste mensen op de juiste plek? Kun jij ervoor zorg dragen dat dit efficiënt gebeurt? En kun je over de afdeling heen kijken en zorg dragen voor een afstemming tussen de verschillende disciplines? Want dat is onze kracht in integrale dienstverlening! Beschik jij over de juiste communicatieve vaardigheden om kennis en informatie intern en extern over te dragen? En vooral, vind je het leuk om in deze functie het beste uit jezelf naar boven te halen en verwachtingen te overtreffen? Dan gaan wij graag samen met jou in gesprek?

Contact:

Ben jij de juiste persoon voor deze functie en voldoe je aan de eisen? Stuur dan je CV naar Michel Wezenberg m.wezenberg@lucrumprof.nl of bel 06 12 54 27 90.


Meer weten? Overzicht vacatures